Entri 26: Blog Yang Sangat Menghiburkan

Terkadang aku suka baca blog orang. Seronok pun ada. Kali ni aku nak share tentang blog yang disarankan oleh rakan aku untuk dibaca.

WARNING: Sesiapa yang tidak suka, jijik, suka mencerca atau mengeji atau seumpamanya dengan golongan ini, anda disarankan jangan buka blog ini kerana blog ini bukan untuk orang seperti anda.

MERIAH KE TIDAK UOLSS? (http://meriahuoll.blogspot.com/)

Blog ini sangat lucu dan kelakar. Pertama kali aku membacanya, sumpah lawak nak mampos! Sakit perut aku sebab selalu gelak. Hadoi…

Sedikit pengenalan. Owner blog ni senang dikenali dengan panggilan Kak Senduk. Beliau ini lelaki ye. Kenapa ada “kak”? Sila faham-fahamkan sendiri. Setelah membaca blog ini, mungkin tema blog ini semata-mata untuk menceritakan tentang apa sahaja yang berlaku di sekeliling dirinya. Apa yang aku suka, ialah gaya penceritaannya yang sangat kelakar dan lawak. Ada terdapat beberapa bahasa untuk “golongan ini” yang hanya difahami oleh orang yang berkawan dengan “golongan ini” atau menjadi sebahagian dari “golongan ini”. Aku? Hahaha… Aku bukan jenis itu. Tetapi aku faham bahasa dan penyampaian itu.

Penulis blog ini juga kadang-kadang menyindir perangai manusia yang berada di sekelilingnya. Anda boleh baca sendiri blog ini. Beberapa entri blognya berkata tentang betapa buruknya perangai manusia yang berada di sekelilingnya. Juga tidak ketinggalan mengutuk manusia yang sentiasa mengeji golongan seperti dia.

Dari sudut positif, blog ini juga banyak memberi pengajaran kepada kita semua. Aku tak mahu nyatakan apakah pengajaran itu. Jika ada yang membaca blog ini, enjoy membacanya dan sila ambil pengajaran daripada kisah-kisah dan drama-drama yang berlaku di sekeliling insan bernama KAK SENDUK.

To Kak Senduk, saya minta izin mengulas blog Kak Senduk. First time baca pun dah buat saya gelak gila-gila. Dan banyak iktibar dan pengajaran daripada kisah Kak Senduk. Saya menantikan entri terbaru dari Kak Senduk.

~ada lagi tak blog-blog kelakar???~

3 Komen

  1. KHAI said,

    25 Januari 2010 pada 00:57

    HUHU..BETUL2///BLOG TU MEMANG BEST…HIHIIH

  2. ramlah ram said,

    5 Mac 2010 pada 14:05

    memang best giler blog kak senduk. tak jemu nak bace. kih33

    • naz said,

      17 Ogos 2010 pada 14:04

      gaya penceritaan kak senduk dlm blog dia memang best..gmbr2 yg dia letak dlm blog dia tu sgt melucukan…kadang2 boleh tergelak sampai nk pecah perut..


Tinggalkan Jawapan

